Artık Sensiz Uyanma Vakti

2 Yorum




Biliyorum Sana uzak durmaliyim..
Baska sansim yok gitmeliyim...


Olmuyor ve biliyorum hicbir zaman olmayacak seninle..
Sadece kendime ve belkide sana aci verecegim kalirsam yaninda..
Gitmezsem senin canini yakacagim..

Ahh su gitmeler...
Can yakan gitmeler..


Sustum..
Konusmadim yine, anlatmadim sana..
Hayir anlatamadim sana hicbirseyi..
Kilit vurdum yüregime,sözlerime...
Söylemek istedigim aslinda söylenmemesi gereken sözlerime...

Olurda hani,
Özlersen beni..
Belki konusmaya ihtiyac duyarsin..
Hic merak etme o zaman yaninda olacagim...
Sen yine konusursun, bense susarim yine..

Biliyorum ne yazikki aci gercegi...
Sen sadece ulasamiyacagim hayalimsin...

Ve artik uyanma vakti...

2 yorum:

  1. bir anda post yağmuru oldu :) şiirler kime ait?

    YanıtlaSil
  2. gordugun gibi ust menude siirler butonu var uzerine tiklayinca kendi siirlerim ve guzel siirler yaziyor guzel siirlere tiklayinca suanda paylasmis oldugum siirler cikiyor yani bana ait degil :) ama kime ait oldugunu bilmiyorum bu bolumde guzel siirleri paylasiyorum

    kendi siirlerim bolumunde kendi yazmis oldugum siirleri paylasiyorum

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum