Sen giderken Seni anlamak ya da seni unutmak Çok zor

Yorum Yaz
Sen giderken Seni anlamak ya da seni unutmak Çok zor


Beni sara sara
Bana baka baka gitmeseydin
Seni düşünmemek
Olanlara üzülmemek çok zor
Geçen yıllara ağladım yana yana



Sen giderken
Seni anlamak ya da seni unutmak
Çok zor
Apansız acıyor içimde
Kalbimin kırıkları



Ezik bir yüreğin önünde
Gururumun ağıtları.
Yokluğula yandım durdum
Kırık dökük bir kalbe mahkum



Böyle sevgi tutku olmaz
Ne söysem de anlatılmaz
Bir kış oldugeçti bir yaz
Neylesem de bu kalp unutmaz
Yaşanlar anlatılmaz




Durup kalıp bakışların
Dönüp sana koşuşlarım bu yüzden.
Beni sara sara



Bana baka baka gitme ne olur
Nedir alıp koparan
Beni senden ayıran söyle?


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum