Türkiye Twitter TT Listesindeki Salaklıklar

6 Yorum
TT Listesindeki Salakliklar
twitter bikac yil once gercekten daha girilebilir bir ortamdi cunku  cok fazla kisi tarafindan bilinmiyordu dogal olarak sacma sapan insanlar yoktu tt listesi de okunabilir tt listesine mantikli seyleri goruyorduk

Ama artik bakiyorumda tt listesinde her gun manyakca salakca seyler turkiye tt listesine giriyor bu listeyi gordukce artik twitterden de sogumaya basliyorum kimi zaman ergenlerin yaptigi tt larda oluyor hele ki onlari hic cekemiyorum

oyle seyleri sokuyorar ki turkiye tt listesine insan kendine sorar bumu ulan turkiye gundemi diye vallah bu twitterin hali ne olucak bilmiyorum ama iyice timarhaneye donusuyor

6 yorum:

  1. Ben TT ye pek takılmıyorum,o nedenle rahatım

    YanıtlaSil
  2. TTye takılmasak bile önemli bir konu bence. Gündemde olan şeylerin tt olması gerekli. Salakça şeylerin değil.

    YanıtlaSil
  3. Bir twitter kalmıştı onuda alt üst etti Ergenlerimiz :)

    YanıtlaSil
  4. @reyhane bende tt tagiyla cok fazla yazan biri degilim ama ister istemez sacmalikalri goruyorum :)
    @mesut kesinlikle katiliyorum
    @berk haklisin vallah :/

    YanıtlaSil
  5. tt olayı olmazsa olmaz ztn o olmazsa twitter in ünlü ve ünlü geçinen insanlar harici kullanmmaz

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum