Yeniden blogger profiline dönüş yaptım

19 Yorum
 

merhaba arkadaslar :)

biliyorsunuz google+ bloggeri oraya bagladi ve blogger profilinden google+ yi  birlestirince boylece blog sitelerinde  yorum bolumunde nickinize ( isminize ) tiklandigi zaman direk google+ profiline gidiyordu ben bu olayi sevmedim eskiye donus yaptim  artik nickime  ( ismime ) tiklandigi zaman blogger profilime gidilecek..

ayrica blogger profilimi daha kullanisli yaptim

iletisim bolumu koydum mesela bana birileri mesaj gondermek isterse artik orda direk tiklayarak bana  mesaj gonderebilecekler

bide google+ ve twitter profillerimi ekledim

blogger profilimin yeni hali bu sekilde gormek icin tikla blogger profilim

---------------

Ayrica belki farketmissiniz yine blogumun tasarimini degistirdim :) yavas yavas duzenlemeler ve yenilikler ekliyorum tasarima  eskisi cok siyah idi  bu daha sade daha guzel diye dusunuyorum ben sevdim sizin yorumlarinizi merak ediyorum :)

Tasarimda yaptigim yenilikler

menude iconlar koydum
hosgeldiniz bolumunde fotografin uzerine  maus ile gelince hareket verdim
hosgeldiniz bolumunde sosyal ag profillerim artik daha dikkat cekici
takvim seklinde  arsiv ekledim
en yeni arama kutusu ekledim arama yaptiginiz zaman aninda pencere acilip sonuclar orda gorunuyor
404 sayfasini yeniledim

404 sayfasini tam ekran yaptim boylece blogumda daha once olup da sonradan silinen konulara ziyaretciler tikladigi zaman 404 hatta sayfasi verecektir

ordan ana sayfaya veya iletisim bolumune gecis yapabilirsiniz

ornek olarak  http://ferhatbayram.blogspot.com/sgfgfd

19 yorum:

  1. Ben google+ profilimi yapana kadar canım çıktı kalsın böyle :))
    Tasarımda güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkce karakter sorunu mu vardi ? kesin o sorun oluyor genelde ya google+ profili iyi guzelde mesela suan senin yorumun varya ismine tiklandigi zaman direk google + profiline gidiyor ya ben bu olayi sevmiyorum bu yuzden eskiye dondum :)

      tesekkur ederim begenmene sevindim

      Sil
  2. google artıyı pek anlamadım ben de kapattım blogger profili daha iyi bence :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen benim de blogger'a dönüş yapasım geliyor. Ama wordpress daha çekici sanki :)

    YanıtlaSil
  4. Blogger profili aslında en iyisi. Sonuçta bu profile de ne kadar bakıldığını, kaç kere tıklandığını görebiliyoruz ve bize olan ilgi üzerinden de belirli tahminler yürütebiliyoruz. Google+ ya zaten zorunlu geçiş yaptırmak istemeleri bana mide bulandırıcı geliyor, zorlama olan hiçbirşey hoşuma gitmiyor.

    YanıtlaSil
  5. merhaba. ben de blogger profiline dönüş yapmak istiyorum ama beceremedim. nasıl yapılıyor diye sorayım hemen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğraşınca oluyormuş, geçtim. yine de teşekkür ederim.

      Sil
    2. acaba benim yaptigim gibi mi yaptin sende yoksa profil goruntulenme sayisi 3 diyor yani benim profilimde ki eski goruntulenmeler silinmedi ama senin profilinde silinmis nie acaba?

      ben buradan yapmistim https://support.google.com/blogger/answer/1375600?hl=tr sayfanin en altinda gel Blogger profilinize dönebilirsiniz yazan yere tikla ve ayarla

      Sil
  6. Hoşgeldin diyelim o zaman tekrardan :) şu 404 hatasını nasıl ekliyorsun bu konuda yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana ulasmanin yolunu bulamadim burdan mail adresini yazarmisin

      Sil
  7. blogger daha iyi ben ce de 404 nasıl yapılıyor cocumlaeglenirken@gmail.com

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum